تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی 726 نمایشگاه کتاب دانش آموزی در مدارس گیلان

برپایی 726 نمایشگاه کتاب دانش آموزی در مدارس گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برپایی 726 نمایشگاه کتاب دانش آموزی در مدارس گیلان

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در هفته کتابخوانی 726 نمایشگاه كتاب دانش آموزی در 726 مدرسه استانبا حدود 40 هزار عنوان کتاب برگزار می شود.


به گزارش هنر گیلان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در هفته کتابخوانی 726 نمایشگاه كتاب دانش آموزی در 726 مدرسه استانبا حدود 40 هزار عنوان کتاب برگزار می شود.

سیده حمیرا ذكی پور، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفت و با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: نوزدهمین دوره طرح ملی 50 هزار نمایشگاه كتاب در 50 هزار مدرسه همزمان با سراسر كشور در استان گیلان و در دبستان پورخصالیان شهرستان لاهیجان آغاز بكار کرد.

وی افزود: همزمان با بیست و چهارمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی، 726 نمایشگاه كتاب دانش آموزی در 726 مدرسه استان برگزار می شود که در این نمایشگاه ها حدود 40 هزار عنوان كتاب جهت استفاده دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان عرضه می شود.

ذکی پور در خصوص اهداف اجرای طرح مذکور، گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مانوس شدن دانش آموزان و اولیای آنان با کتاب، تجهیز کتابخانه های آموزشگاهی و کلاسی، ارتقای سرانه کتاب در مدارس از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: به مناسبت این ایام تعداد 60 كتابخانه كلاسی در 10 مدرسه ابتدایی استان با ظرفیت 3600 عنوان كتاب و به ارزش 300 میلیون ریال تجهیز خواهد شد.

وی بیان کرد: در هفته كتاب از فرهنگیان و دانش آموزان مولف، خیرین و مسئولین فعال در بخش اهدای كتاب به مدارس و مراكز آموزشی تجلیل می شود.



دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید